sobota, 23 kwietnia 2016

Kolacja 1

Wieczory od zawsze były dla mnie najgorsze pod względem jedzenia. Ze Slimming World nie jest to już problemem, bo swój talerz mogę wypełnić produktami free, które nie obciążają żołądka i nie powodują przyrostu wagi. A jeśli dodatkowo znajdą się w nich produkty (S), to zupełnie nie ma powodu do zmartwień wieczornym jedzeniem.
Moja dzisiejsza kolacja wyglądała tak:


Składniki

  • 2 jajka ugotowane na twardo
  • 1 średniej wielkości ugotowany burak
  • kilka rzodkiewek
  • sałata
  • rzeżucha

Sposób przygotowania

Sałatę porwałam na kawałki i wyłożyłam na talerzu. Jajka pokroiłam w łódeczki, buraka w słupki, a rzodkiewki zostawiłam w całości. Wszystko ułożyłam na talerzu i posypałam rzeżuchą. Jajka posypałam solą i pieprzem, bo tak lubię ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz